Gyakran Ismételt Kérdések
Hogyan tudok rendelni?
Megrendelés feladására a Sportker online piactérben a regisztrációt követő bejelentkezés, majd a Kosár használatával van lehetőség. Az Ügyfél a kiválasztott termékeket az egyes termékekre kattintást követően az oldalon található „Kosárba” gomb használatával helyezheti kosarába.
Milyen fizetési módokkal tudok vásárolni?
Csomagküldés esetén utánvéttel, vagy előreutalással.
A megrendelt termék esetében van–e mód a személyes átvételre?
A megrendelt terméket - az Ügyfél előzetes jelzés alapján - személyesen is átveheti a Szolgáltató telephelyén: 6500 Baja, Attila utca 18.
Mit tehetek, ha mégis meggondoltam magam a rendeléssel kapcsolatban?
Lehetőség van a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően a vásárlástól elállni. Ha a vevő meggondolta magát a vásárlással kapcsolatban, akkor a rendeléstől való elállási szándékát, a rendelés leadásától számított 2 napon belül ügyfélszolgálatunknál kell jelezni, az info@sportker.hu címen.
Mennyi idő múlva kapom meg a megrendelt terméket?
A készleten nem lévő termékeket 3-10 munkanap szállítási határidővel tudjuk beszerezni. Import termékeknél ez hosszabb idő is lehet, az esetleges késésekről mindig igyekszünk idejében jelezni.
Ha a rendelés minden tétele szállítható, akkor mikor kapom meg a csomagot?
Miután átadtuk a csomagot a futárszolgálatnak, 2-3 munkanap a kiszállítás ideje, de terjedelmes termékek esetén (80 cm nagyobb vagy 30 kg felett) ez 2-5 munkanap is lehet.
Kell -e fizetnem házhozszállítási díjat a megrendelt termékekért?
A Szolgáltató a megrendelt és házhoz szállítani kért árut díjmentesen házhoz szállítja, ha az a termék a díjmentes szállítási kategóriába tartozik. A kiszállítás költsége Magyarország egész területén egységesen bruttó 2500 Ft, 25 000 Ft feletti megrendelés esetén pedig ingyenes. Nagyméretű és 30kg feletti sporteszközök (pl. futball és kézilabda kapuk, palánkok stb.) kiszállítása értékhatártól függetlenül minden esetben külön díjszabás szerint kerül elszámolásra, ingyenes kiszállítás csak előzetes egyeztetéssel igényelhető.
Amennyiben a szállítás nem díjmentes, a fuvardíjat az Ügyfél viseli oly módon, hogy a fuvardíj a megrendelés összesítő képernyőn, a számlán és a visszaigazoló e-mailben is feltüntetésre kerül.
Honnan tudhatom meg, hol tart a megrendelésem?
Rendszerünk e-mailértesítéseket küld a rendelés során megadott e-mail címre, illetve rendelése állapotáról. Könnyen, gyorsan tájékozódhat weboldalunkon keresztül is, belépés után a Megrendeléseim menüpontjában, ahol az aktuális, nyitott megrendeléseidet és azok aktuális státuszát láthatod.
Meddig vehetem át a megrendelt terméket? Meghosszabbíthatom az átvétel idejét?
A rendelés átvételéről e-mailben tájékoztatjuk, miután összekészítettük csomagot. Raktárunkban 5 napig van lehetőség átvenni a termékeket, utána önműködően töröljük. Az átvétel ideje meghosszabítható, ha az 5 napon belül ezt telefonon vagy e-mailben ez kéri ügyfélszolgálatunktól.